Guildwars 2

2014-01-23   22:27:00
 
 
Då har man börjat spela Guildwars 2! (Började lite smått i december). Riktigt fint spel med superb grafik och roliga world-events!
Något jag tycker om är att man kan byta färg när man vill på sitt gear, blir så mycket mer personligare på det sättet! :)
 
Kan däremot tillägga att i början fattade jag nada av detta spelet, är ju van vid WoW och Aion, så tog ett tag innan jag fattade hur man skulle spela! Men nu går allt som fina fisken!
Har dock mestadels bara lvlat mina karaktärer och utforskat världen. Men vill hinna spela så mycket som möjligt innan Elder Scrolls Online kommer ut, då detta är ett spel som tilltalar mig mycket!
 

Min 'Mesmer' (en slags 'caster' som använder sig av illusioner) och hur karaktären såg ut från första dagen jag spelade henne, till och med idag!
Gillar att ge henne lite Assassins Creed känsla med den vita/grå färgen och det röda! ;) Är inte så nöjd med det senaste gearet på överkroppen dessvärre, men kommer  nog något nytt snart...
 
Jag spelar på servern Gandara om det är någon som är sugen på att spela lite!
Name; Ketheya
 

Kommentarer

Kommentera gärna!♥

Namn

Kom ihåg mig?

E-postadress (bara jag kan se...)

Har du en blogg?

Vad har du på hjärtat?

Trackback