Shingeki no Kyojin/Attack on Titan

2013-09-04   11:59:00
 
Fredric undrade igår om vi skulle börja se en relativt nyutkommen Shōnen anime, som ska ha fått riktigt bra kritik, men jag blev lite tveksam när han berättade om att det handlade om 'Titaner'.
Men ja, vi gav serien en chans och jag blev kanske t.o.m. mer 'hookad' än han!
Jag har ärligt talat inte sett en så bra anime på jätte länge, då jag har tröttnat rejält på animes som Naruto, Bleach, Fairytail och liknande serier, då de enligt min åsikt börjat kännas så enformiga och för att jag hatar fillers...
 
MEN denna serien var fan AWESOME! En annorlunda storyline med överraskande vändingar, riktigt bra action och med den där oväntade humorn som får en att brista ut i skratt (åtminstone i mitt fall). Jag tänker inte göra en lång recension om vad denna animen handlar om, det enda jag tänker säga är: "SE DEN", jag lovar att ni inte kommer att bli besvikna!
 
 
...Min humor i ett nötskal..
 

Kommentarer

Kommentera gärna!♥

Namn

Kom ihåg mig?

E-postadress (bara jag kan se...)

Har du en blogg?

Vad har du på hjärtat?

Trackback