❤ Livet är underbart! ❤

2013-08-05   12:42:00
 
 
Just nu så älskar jag livet!
Inne på tredje veckans semester och jag känner att jag har hunnit med såååå mycket kul! Nu sista veckan ska jag fokusera på att träna, ta en titt förbi Laserhuset för att se om hur mycket det skulle kosta att ta bort några ytliga blodkärl (ska jag känna mig gammal som har det?), försöka få en tid på körskolan och eventuellt färga håret!
 
Det är underbart väder, så kanske en tur till stranden efter jag tränat! (Inte hunnit bli så brun!)
 
(Rosen på bilden har jag köpt på ett Ica Maxi i Västervik för några veckor sedan, tog reda på att man kan göra sådana själv med, så det vill jag testa någon dag!!)
 

Kommentarer

Kommentera gärna!♥

Namn

Kom ihåg mig?

E-postadress (bara jag kan se...)

Har du en blogg?

Vad har du på hjärtat?

Trackback