Missoni?

2012-10-01   18:28:00
 
Jag vet inte riktigt varför det är ett sådant ramaskri efter just de här nya Missoni-kläderna.. Ärligt talat så tycker jag inte att det är snygga någonstans, känns som någon fult tapet-mönster man hade förr som nu istället tryckts på tyg.
 
Är det bara jag som tycker så eller borde någon komma och "skjuta" mig som inte kan förmå mig att gilla dem? Är det meningen att man ska få ont i huvudet av att titta på kläderna?

 
 
 
 
 
Är jag helt ute och cyklar eller inte? Någon måste det finnas som tycker som jag!
 

Kommentarer
Postat av: godnattcancer

Sv: Tack så mycket! Följ vår blogg så stödjer du vårt arbete :)

2012-10-03 @ 12:34:01
URL: http://godnattcancer.blogg.se

Kommentera gärna!♥

Namn

Kom ihåg mig?

E-postadress (bara jag kan se...)

Har du en blogg?

Vad har du på hjärtat?

Trackback