Ragnarok-nostalgi!

2011-05-12   13:47:07

Åh~ Jag har precis laddat hem clienten och patchen så att jag kan börja spela Ragnarok igen! Jag ska testa servern "Daredevil RO", hoppas den är något att ha!
Kanske kommer det att vara lite svårt att få tillbaka känslan som man hade när man började spela, men jag blev ju så sugen igen!


Jag började spela RO 04-2006 på servern AnimaRO, som då också var en low rate server. Jag hade längtat efter att få testa spelet eftersom jag bara tittat på den officiella sidan innan, men som såklart kostade i månaden.. (precis som wow :P) Då hittade jag den här privata servern som inte kostade något, genom ren tur!
Här träffade jag även två svenskar som jag senare träffade irl, den ena som blev min första riktiga kärlek och den andre som blev en riktigt god vän.


Jag kan ju säga att det var ett av de bästa spelen jag någonsin spelat och det som är så kul är att folk fortfarande fortsätter att spela det! Jag har även spelat på CakeRO, BlackoutRO och några andra servrar som jag inte riktigt kommer ihåg.


Är det någon annan här som spelat/spelar RO och på vilken server? :D
Eller är det någon som skulle vilja börja spela med mig på DaredevilRO, så bara säg till så kan vi spela tillsammans kanske!

Kommentarer
Postat av: Julia

Ja, Plånboken tar ju stryk som tusan! ._."



Yes! Kommer också att cosplaya Mio Akiyama från K-on :D Sen någon dag så är jag väl Lolita :)

2011-05-12 @ 16:40:14
URL: http://sugarcookie.blogg.se/
Postat av: Sophie mamma till Nellie

Det ser riktigt kul ut ju! :)

2011-05-13 @ 10:16:38
URL: http://beylejd.blogg.se/

Kommentera gärna!♥

Namn

Kom ihåg mig?

E-postadress (bara jag kan se...)

Har du en blogg?

Vad har du på hjärtat?

Trackback