♥Vocaloid ♥

2010-03-12   20:55:49



Satt och tittade igenom lite youtube-favoriter och fick sån lust att cosplaya!
När jag får ihop lite pengar så ska jag köpa prylar för att cosplaya Hatsune Miku från Vocaloid, dock funderar jag på att först fixa ihop till att cosplaya "Magnet-versionen" Megurine Luka :)



För er som inte vet vad Vocaloid är för något: det är ett datorprogram för syntetisk sång! Programmet syntetiserar en sångröst utefter text och melodi som användaren av programmet skriver in.
De olika sångrösterna karakteriseras med en egen karaktär.
De mest kända är: Hatsune Miku, Kagamine Rin, Kagamine Len och Megurine Luka.



(Miku)




(Miku och Megurine - MAGNET)





Kommentarer
Postat av: Dani

Så lite!

Fan va trist :/ hade kunnat se dig annars ^^ de ska jag! upp på bloggen ska dom osså!

men de får du ta igen nästa år, bara mina tågbiljetter kostade 1.300 >_<

2010-03-12 @ 21:43:24
URL: http://daniq.blogg.se/
Postat av: Dani

åh ja! ... Jag hade inte råd förra året jag blev jätte ledsen :C första uc dock ^^ ..

Tänkte gå första förra året men icke sa nicke, hoppas jag har råd nästa ^^ alla vänner bor ju där

2010-03-12 @ 22:40:41
URL: http://daniq.blogg.se/
Postat av: Juri-chan

Hej!

Jag älska vocaloid, särskilt Miku :3

Jag ville bara fråga vart köper du saker till cosplay? ^^

2010-05-20 @ 14:25:12
Postat av: Mikuru

Jag cosplayar miku :3 på min blogg ser du min cosplay bakifrån haha X3 fast jag gjorde allt själv förutom typ peruken :3

2010-11-22 @ 11:37:43
URL: http://garjzla.blogg.se/

Kommentera gärna!♥

Namn

Kom ihåg mig?

E-postadress (bara jag kan se...)

Har du en blogg?

Vad har du på hjärtat?

Trackback