Vackra tatueringar

2010-03-18   14:28:18



Tittade runt lite på google idag på sökordet "beautiful tattoos", jag tycker det är sjukt snyggt när man har en som är rätt så stor, riklig med detaljer och som föreställer någon blomma...



Jag själv har en tatuering på ryggen, en ganska stor en som föreställer ett par vingar.. Ca 30 cm lång är den!
Jag gjorde den förra året i omgångar, 1:a gången i januari och 2:a och 3:e gången i november..
Det gjorde inte så ont som jag hade trott att det skulle göra, men en konstig sak var att det gjorde mer ont på vänstersidan än på högersidan..
Konstigt..





Här är några bilder jag hittade när jag kikade runt på google: (OBS! Rätt så naket i de flesta bilder!)

(Kunde inte hitta vart jag fann denna bilden, sök på google på "beautiful tattoos", så kanske den finns där..)




(Ajaj, vad ont denna måste gjort.. Men vill man vara fin, så får man lida pin..)




(Väldigt realistisk och inte för mycket krusiduller, en sån här skulle jag kunna tänka mig att ha, fast någon annan blomma kanske?)




(Jag tycker det är väldigt bildskönt att tatuera in en sakura-kvist eller -träd..)




(Elegant tatuering och elegant fotograferat, tummen upp!)




(Den är riktigt fin, men den skulle nog itne passa mig)





Kommentarer
Postat av: Mari

Den översta och den näst översta var hur fina som helst! Jag har alltid velat tatuera mig, men jag har jättesvårt att bestämma mig vad jag vill ha. ^^

Ha en bra dag!

2010-03-18 @ 16:19:01
URL: http://coventina.blogg.se/
Postat av: lisa!

2,4 och 6 var riktigt snygga! jag tatuerar mig långt ner på magen på tisdag, och tatueraren sa att jag inte borde göra min första där - eftersom det tydligen ska göra skitont, men med lite lugnande och smärtstillande löser väl allt sig :D haha

2010-03-18 @ 21:51:40
URL: http://llisahedman.blogg.se/
Postat av: malinlima

gillar den "eleganta" !!!

2011-05-17 @ 23:19:23
URL: http://malinlima.blogg.se/

Kommentera gärna!♥

Namn

Kom ihåg mig?

E-postadress (bara jag kan se...)

Har du en blogg?

Vad har du på hjärtat?

Trackback