Beccas Design~

2010-03-16   20:07:40



Någon som é sugen på sötsaker?





Här är en massa gott-i-gott i smyckes-form...
...Dock är de ej ätbara, men fina är dom! :D

(Armband med Basetts lakriskonfekt, älskar det godiset! xD)




(Finaste glassen i fimolera som du sett? :P Detta är nog min favorit :)





(Vem skulle inte vilja ha en sån här ring? Jag skulle nog råka äta upp den någon dag när jag är sugen på något sött ief...)




(Himla söt berlock-bakelse)






Jag rekommenderar att titta in i Rebeccas fina shop, där hon säljer dessa + en massa andra smycken och accessoarer som hon gjort själv.



T.ex. "bakar" hon söta godisbitar och bakelser av fimolera, klicka på screenshoten här nedan för att komma till shoppen! :)♥





Här är lite fler saker man kan köpa från hennes shop:

(Ring med hjärterdam, kanske ger tur i kortspel? :)




(Rosett att ha i håret)




(En favorit! Så sjukt fint gjord!)





(Mumsiga rulltårts-örhängen)






Kommentarer
Postat av: Mari

Hon säljer Otroligt söta saker! ^^

2010-03-17 @ 01:25:49
URL: http://coventina.blogg.se/

Kommentera gärna!♥

Namn

Kom ihåg mig?

E-postadress (bara jag kan se...)

Har du en blogg?

Vad har du på hjärtat?

Trackback