Trött som bara den.

2010-04-12   15:26:40



Phew..
Äntligen är man lite ledig.. Har jobbat exakt hela helgen!
7.00-13.00 och 16.00-21.00 i lördags, 7.00-14.15 och 16.15-22.00 igår!
Sen jobbade jag 2,5 timmar från 10.00 idag - det var skönt att det inte blev en heldag idag kan man säga, det hade jag inte orkat... =_=



Då kanske man förstår att jag inte uppdaterat i helgen heller? :P

Idag så ska jag och John bjuda hans föräldrar på en supergod middag, vi får se hur mycket jag orkar hjälpa till dock!



Som grädden på moset har jag också fått en liten infektion vid vänster-tummens nagel..
Hade en liten "nagelflik" som stack ut som fastnade i allt..
Sen ledde det ena till det andra och den drogs bort..
Drogs bort lite för långt in..
Så nu är min tumme helt öm och om jag bara nuddar något lite lätt så gör det skitont! :<



Till något helt annat:

Jag har alltid velat cosplaya, gå på konvent, Lolitaträffar och liknande..

Men jag känner ingen irl som har samma intressen på just de planen, så jag får se om det ens blir Uppcon nästa år, hoppas det! :o Jag får väl åka själv..
John har nämligen inget intresse i konvent, även om han gillar anime/manga och japan så han ville inte med.. Fast det gör ingenting, lite synd men, men..

...

Någon som kan tänka sig att bli min bästa vän just den helgen Uppcon är nästa år? XD♥



Här är en liten bild på mig med kattöron (köpta från Ebay) och halsband med kattbjällra (från Tradera, men finns på Ebay).



Mwa! ^vv^




Kommentarer
Postat av: Miss PS

Börjat läsa din blogg oftare, like it :)

Min bästis var på Uppcon men jag var på mitt landställe så jag kunde inte gå! T-T

Jag kanske ska gå nästa år istället! XD

2010-04-12 @ 17:14:01
URL: http://misspsbloggar.blogg.se/
Postat av: Anime Manga

Jag skulle också vilja cosplaya...

Men jag är för ung...

Tror jag

Undrar vart jag skulle få kläder ifrån då...(10 år)


Kommentera gärna!♥

Namn

Kom ihåg mig?

E-postadress (bara jag kan se...)

Har du en blogg?

Vad har du på hjärtat?

Trackback