Ragnarok Online

2013-08-21   11:32:00
 
 
Jag och Fredric har börjat spela Ragnarok Online igen, ett spel jag började spela 2006.
Då på en server som hette AnimaRo (LowRate). Jag kommer ihåg hur otroligt glad jag var som hittade en privatserver som var gratis, träffade många nya vänner online, gick med i en guild som hade mest spansktalande spelare (var typ två som kunde engelska O_o!!).
 
Sen helt plötsligt  var det ju en spelare i guilden som var svensk! Sannolikheten var ju typ 1 på miljonen eller något att det skulle hända! Och det var lilla Fredric, så jag har ändå kännt honom i sju år nu :)
Däremot var det inte förrens nu på det senaste ett och ett halva åren, som våra känslor växte för varandra och nu har vi varit ihop lite över ett år..
 
Nu spelar vi på AnxietyRo (SuperHighRate :P)
Och JA, min karaktär har en fisk på huvudet! Ha-Ha!
 

Kommentarer

Kommentera gärna!♥

Namn

Kom ihåg mig?

E-postadress (bara jag kan se...)

Har du en blogg?

Vad har du på hjärtat?

Trackback