Hemma efter att ha varit "Hem-Hemma" I Göteborg!

2012-09-16   17:21:24
 
 
Nu är jag äntligen hemma igen, har varit i Göteborg (Partille) och hälsat på mina föräldrar och min kära vän Malin. Har varit skönt att träffa dem, men har mestedels bara tagit det lungt i helgen. Blev lite av en impuls-resa, men det var ett tag sen jag var i staden där jag växte upp!
 
(Min rese-outfit!)
 

Någon som saknat en över helgen, riktigt kelsjuk katt man har! (När det passar honom visserligen!)
Trött tjej ska bara ta det lungt ikväll med!
 

Kommentarer
Postat av: Maja

tack snälla! :D

2012-09-16 @ 19:22:19
URL: http://majyaa.blogg.se
Postat av: Sofie

SV/ Jaaa jag har också hört det! Men precis som du så har jag ingen som helst erfarenhet av Battle Royale, men jag ska lätt kolla upp det och se om ryktena stämmer :)))

2012-09-17 @ 14:26:50
URL: http://themusicneverstops.blogg.se

Kommentera gärna!♥

Namn

Kom ihåg mig?

E-postadress (bara jag kan se...)

Har du en blogg?

Vad har du på hjärtat?

Trackback