Halloween! <3

2012-11-06   11:34:00
 Jag älskar verkligen Halloween, jag hade lätt kunnat ha Halloween-firande flera gånger om året! Tycker det är så kul att klä ut sig!
Ute på krogen fanns en massa bra utstyrslar, men min favorit var en tjej som klätt ut sig till "hemmakvälls-godispåse" och t.o.m. bjöd på godis till alla som ville ha! ;D
 
Här är min utklädnad från i lördags, när jag hade halloweenparty hemma hos mig!
Skulle egentligen varit en zombie nurse, men det blev inte av p.g.a. att paketet jag budat på via tradera inte innehöll en del som skulle varit med :/
Men blev nästan ännu nöjdare med min sista-minuten-ide om halloweenutklädnad! Synd bara att jag lagt en hel del pengar på allt, men det jag inte användt kan jag kanske använda nästa år! :)
 

 

Sista bilden här tog min snygging på mig när vi kommit hem från krogen, så sminket är inte helt och hållet som det var från början. Ville visa vad jag haft på mig för kläder! Hade också handskar med skelett-tryck som jag glömde ta på mig här.
 

Kommentarer

Kommentera gärna!♥

Namn

Kom ihåg mig?

E-postadress (bara jag kan se...)

Har du en blogg?

Vad har du på hjärtat?

Trackback