Gangnam Style

2012-08-30   20:40:00
 
Alla har ju varit med om när en låt klibbar fast sig i hjärnan som man kommer på sig själv med att nynna på hela tiden, här är en jävligt wierd låt som fastnat på min inre bioduk!
 
 
Första gången jag tittade på youtube-klippet, tack vare en facebook-vän tänkte jag bara "WTF?!". Nuu efteråt har jag börjat digga den ordentligt och funderar t.o.m. på att få ihop en grupp som lär sig dansen och göra en "flash mob" någonstans! (Som i videon här nedanför)
 
 

Kommentarer
Postat av: Jasmin - The dream of being famous!

Riktigt fin blogg! Vad har du för planer denna söndag? :)
-
Skulle varit bra om du svarade mig på min blogg, annars kommer jag aldrig kunna se svaret. (Det med den nya blogg.se designen)

2012-09-02 @ 01:14:19
URL: http://jaasses.webblogg.se

Kommentera gärna!♥

Namn

Kom ihåg mig?

E-postadress (bara jag kan se...)

Har du en blogg?

Vad har du på hjärtat?

Trackback