Grattis!

2010-05-10   22:19:40





Jag kom hem från jobbet för en sisådär 15 min sen, jag rev ut lappar från mitt anteckningsblock och skrev ner alla tävlandes namn på varsitt litet papper...
Rullade ihop dem till små bollar, la i en keps och blandade riktigt ordentligt!
(Orkade tyvärr inte ta foton på detta, eftersom jag ska gå och lägga mig snart.. :P)



Jag har dragit upp en liten pappersboll... Och vinnaren är...

*trumvirvel*


... Kokorochan! (Du får ett litet mail nu.. :)

Tack för alla bidrag och håll utkik efter fler tävlingar på min blogg där du kan vinna fler liknande smycken i framtiden! :)♥

God natt nu alla!


p.s.! Jag kommer även att sälja lite saker på tradera framöver!


Kommentarer

Kommentera gärna!♥

Namn

Kom ihåg mig?

E-postadress (bara jag kan se...)

Har du en blogg?

Vad har du på hjärtat?

Trackback