♥ Igårs Cupcakes ♥

2010-03-15   14:37:43



Bakade cupcakes igår och det tog hela kvällen kan jag säga..
Tog sådan himla lång tid att vispa upp marängfrostingen så den blev fast.



I slutändan blev jag riktigt nöjd, de blev både goda och såg bra ut!
Dock tyckte inte John om frostingen, han tycker inte om när det är för mycket sådant... Men jag älskar det xD



Gjorde chokladmuffins med marängfrosting, med smak av jordgubbssaft + lite strössel och etc.



Här är några fina bilder på dem ;)


Själva chokladmuffinsen :3




Här é  marängfrostingen färdigspritsad (Frostingen smakar precis som maräng och har typ samma recept, man sätter bara inte in det i ungnen ^_^).
...Jag tycker att det är superkul att spritsa xD






Voila!~ Färdigpyntat och klart :)




Närbild på en av de finaste...




Haha, hade sån lust att ge någon cupcake ögon och mun :P





Och här är då den "totalt misslyckade" cupcaken... Försökte hälla lite seg saftsås över, men det smält ihop med marängfrostingen :P

Man blir helt supermätt om man äter en sån här cupcake ska jag säga! Haha :D



Vad tycker ni, blev dom bra eller? :)




Kommentarer
Postat av: Mari

Dom blev jättefina och dessutom ser dom otroligt goda ut! :D

Ha en bra dag!

2010-03-15 @ 15:29:07
URL: http://coventina.blogg.se/
Postat av: Becca

Shit vad goda dom ser ut!Synd att jag själv är helt värdelös på att baka :(

Fin blogg förresten! Söt design :)

2010-03-15 @ 19:16:17
URL: http://www.beccadesign.se
Postat av: Sophia

re: dom vart ju jättefina!o Inga random cupcakes här inte, värsta deco jue!!! ˚k˚

2010-03-16 @ 16:47:50
URL: http://selmish.blogg.se/
Postat av: Mikki

Ååh gud va söta cupcakes! ^^ ser grymt goda ut, du skulle inte vilja dela med dig av receptet? ;) mejla mig det isf.

[email protected]



Kraam Kraam

2010-11-08 @ 22:33:31

Kommentera gärna!♥

Namn

Kom ihåg mig?

E-postadress (bara jag kan se...)

Har du en blogg?

Vad har du på hjärtat?

Trackback