Bodyline~

2010-03-12   20:00:35





Åh, tänk om man hade pengar så att man kunde köpa en massa fina lolita-klänningar, vissa cosplaykläder och andra fina saker från Bodyline! :D



Här är några söta plagg som jag nog ska köpa i framtiden, vet inte vilken/vilka jag ska köpa bara... (Kan ju inte köpa alla på en och samma gång.. :P) Så svårt att välja..




Vilken/vilka tycker ni är finast? ^~^





(Denna tycker jag inte riktigt sitter bra på modellen, men jag har sett nån konventsbild där nån sett supersnygg ut i en sån här ;D♥)




(Den ser ju bara så cool ut.. o___o)

(Vill ha skorna! Någon som vet om sånna finns att köpa på nätet?)



(Såååå söt! >^<)









(Panda! Vem gillar inte pandor likom? :P Tror att den kan vara jätte söt, men är inte riktigt säker på den ändå..)




(Har nästan aldrig rosa på mig, men nån gång ska väl vara första gången att ha en klänning i helrosa med jordgubbar på xD)




(Vet inte om jag skulle passa i en uniform, men den är ju så söt :3)




(Denna ska jag nog absolut köpa, ska cosplaya som Miku nån gång tänkte jag ;). Hoppas bara toppen sitter lite bättre i verkligheten..)




till er alla ♥



Kommentarer
Postat av: lava

vsg :)

det förtjärnar du. för du har jätte fin blogg :)

2010-03-15 @ 18:30:36
URL: http://evalavathebest.blogg.se/

Kommentera gärna!♥

Namn

Kom ihåg mig?

E-postadress (bara jag kan se...)

Har du en blogg?

Vad har du på hjärtat?

Trackback