Bakat

2010-03-19   14:00:03



God eftermiddag!

Idag har jag jobbat hela förmiddagen och efteråt handlade jag lite fredagsmys (kladdkaka, chips och Coca-Cola)..
... Fast det hade varit godare att baka själv, men det orkar jag inte idag. :3



Tänkte visa några foton på vad jag bakat innan, har verkligen fastnat för det här med cupcakes! Ska nog köpa hem lite "flowerpaste" någon dag också!



Första gången jag gjorde riktig frosting, blev lite sådär... Smakade för mycket smör tyvärr, men de såg åtminstone lite fina ut...




Close-up




Hahaha! Ville göra cupcakes här med chokladsmörkräm, dock hade jag inte några spritsverktyg, så det blev till att ta en plastpåse - klippa av ett hörn och spritsa på det sättet..
De smakade gott, men de kanske inte såg så aptitligt ut!




De dagar jag har över någon vanlig muffin (eller det här fallet - brownie i muffinsform!), brukar jag göra någon fin frukost med frukt och bär..




Kommentarer
Postat av: Yvonne

kolla in detta: http://www.klarafardiga.com/

2010-04-10 @ 10:29:03
URL: http://yvonnesmalarhorna.blogspot.com/

Kommentera gärna!♥

Namn

Kom ihåg mig?

E-postadress (bara jag kan se...)

Har du en blogg?

Vad har du på hjärtat?

Trackback